هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


لقد انشاءت هذا المنتدي لتعريف الشباب بكل ماهو عن الحب الحقيقي
 
الرئيسيةأحدث الصوردخولالتسجيل

 

 صعيدي في الجامعه الجزء التالت

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin


المساهمات : 334
تاريخ التسجيل : 15/03/2008
العمر : 37

صعيدي في الجامعه الجزء التالت Empty
مُساهمةموضوع: صعيدي في الجامعه الجزء التالت   صعيدي في الجامعه الجزء التالت Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 06, 2008 2:28 am

وادى الحلقه
الثامنه
وبعد ما احمد خلص امتحانات هو ونور وقرر انه يطلع الرحلة وكان ميعاد الرحلة اتحدد

نور : هو احمد اتأخر كده ليه

ريم : انتي مالك مش على بعضك ليه

نور : وانتي مالك

ريم : مش عارفة مهتمة بواحد زي ده ازاي

نور : ملكيش دعوة بقى

ريم : صحيح عملتي ايه في العريس اللي اتقدملك

نور : رفضته طبعا..انا لسة مش عاوزة ارتبط دلوقتي

ولسة الاتوبيس هيتحرك كان احمد وصل ونور تنفست الصعداء

احمد : ايه يا جماعة انتوا كنتوا مستنيين حاجة ولا ايه

ريم : ابدا كننا مستنيين القطر

احمد : هو احنا هنسافر في الاتوبيس ولا الجطر

ريم : يااااربي

نور : ههههههههههههههههههههههههه جامدة دي يا احمد

احمد :اي خدمة يا نور ابقي تعالي كل يوم

نور : اجي فين

احمد : لا لا متاخديش في بالك

والكل ركب الاتوبيس وفجأة احمد بيطلع من شنطته طبلة كبيرة

وشغال ضرب عليها لحد ما وجع دماغ الناس كلها والكل زهق منه

احمد : ايه يا رحلة فقر مالكم ساكتين ليه محدش بيرجص ليه هطبل وهرجص في نفس الوقت ولا ايه

نور : ابدا يا احمد بس الطبلة صوتها عالي اووووي

احمد : مانا عارف ان صوتها عالي...مكنتش اعرف انها هتضايقكوا كده

نور : عامة انا مش مضايقة انا مبسوطة بيها

وفجأة احمد بيطلع من شنطته زمارة كبيرة بتاعة الفرق الشعبية

وفضل يوجع دماغ الشباب كلهم بأصوات الالات الموسيقية الغبية دي

وفضل على كده لحد ما وصلوا

احمد : يا بووووي يا جدعان المنطجة هنا جامدة جوي جوي

نور : انت اول مرة تيجي هنا

احمد : لأ جيت قبل كده ايام الحرب

نور : حرب ايه يا احمد ..هو انت حضرت حروب

احمد : هو احنا هنروح امتى يا نور

نور : يعني لسة اسبوع...انت زهقت ولا ايه

احمد : لا لا خالص بس انا مجبتش اكل كفاية

نور : احمد اكل ايه بس هنا الاكل اوبين بوفيه

احمد : يعني ايه

نور : يعني تاكل اللي انت عايزه

احمد : يالهوي ياني يا جدعااااان

نور : انا هطلع اغير بقى

احمد : اوعي تجولي هتلبسي لبس البحر

نور : هههههههههههههههههه ايه يا احمد ده بس

احمد : صدجيني معرفكيش تاني

نور : انت هتنزل البسين بأيه ...معاك مايوه

احمد : لأ انا ابويا جايبلي ترنج من السعودية هنزل بيه

نور : مينفعش يا احمد

احمد : بجولك من السعودية ..جامد جدا جدا

نور :طيب يلا نفطر بقى عشان جعانة

احمد : انتي على طول جعانة كده

نور : ههههههههههههههههه انا بحب الاكل اوي

احمد : انا اخر حاجة افكر فيها الاكل

نور : يعني مش هتفطر

احمد : في مش وخيار وعيش بلدي

نور كانت عاوزة تقوله ده عند ماما الكلام ده

احمد : كل ده اكل يا نااااااااااس ...هيخلص امتى ده بس

نور : كل على اد ما تقدر يا احمد

احمد : عليا الطلاج انا هاكل واكل لحد ما افرجع كده

نور :انا طالعة اغير ونازلة

احمد : تغيري ايه بس يا شيخة بصي على نفسك في المراية وشوفي الولية الجااامدة دي

يابووووووووووووووي انا لازم اروح اتعرف عليها دي لابسة كلسوووون جاامد جوي جوي

أشوووووووفكم الحلقة الجاية

ومستني تعليقاتكم

يلا بينا بقي بسرعه على

الحلقه التاسعه


أحمد شاف الوليه ام كلسون اتجنن عليها راح رايح وراها


واختفى من قدام نور فى ثوانى


أحمد: ايه يا وليه الكلسون الدامد ده وايه الشياكه دى كلها

الوليه: ايه الاشكال البيئة دى

أحمد: بيجة ؟ طب والله انتى اللى بيجة ومعفنة كمان وريحتك منتنه وشكلك من اللى بيستحموا من العيد للعيد

الوليه: تصدق بقى لو مسكتش انا هندهلك اللى يعرفك شغلك كويس

أحمد: ههههههه هتندهى مين يعنى بالكلسون اللى انتى لابساه ده

الوليه: لا دا انت قليل الادب ومش متربى وعايز اللى يربيك .. وبعدين ايه كلسون دى وفين هو اصلا؟

أحمد:اه جولى كده بقى ان انتى من الاول عايزة تعرفى معناها وعماله تتوهى فى مواضيييييع تانيه اه يا لجيمه

الوليه:يا تااااااااامر يا أدهاااااااااااااااام

أحمد: يطاعوا مين ان شاء الله سى تامر وسى ادهم دوووول ولادك العفاريت الصوغنانين ولا الكلاب البلوكسر بتوعك

الولية: بلوكسر ههههههههههههههههههههههه

أحمد: بتضحكى على ايه يا وليه دلوجيت

الولية: ( ولية ) انا هعرفك دلوقتى على قلة ادبك والسفاله اللى انت فيها دى

أحمد: طب والله انتى بوج على الفاضى

.. بسم الله ماشاء الله على تامر وادهم وهما رايحين لمامتهم كل واحد فيهم عامل زى السوبر جيت ..

تامروادهم: ايوااااااا يا ماما كنتى بتندهى علينا

الولية: ايوه ياحبايبى الكلب ده كان عمال يقل ادبو معايا وقال عليكوا انكوا عفاريت صوغنانين وكلاب بلوكسر

تامروادهم: انت قولت كده علينا يااااااااااااه

أحمد: عليا الطلاج ما حصل الكلام ده يا عم البلدوزر انت وهو كل اللى حصل انى كنت بجولها الساعة كام يا هانم

مامة نامر وادهم بتوجه الكلام لأحمد بس بحنيه زى ما انتوا عارفين

الولية: هانم اه يا كداب دى عمرها ما طلعت من بؤك خالص ليا يا عديم النظر

وكمان يا حبايبى كل شوية يقولى يا ولية

تامروادهم: احنا ماما يتقالها يا ولية دا انت هتموت النهارده

أحمد: يا رداله استنوا بس كده واهدوا طب انا هجول ايه اللى حصل

تامروادهم: واحنا هنستناك لما تحكيلنا ايه اللى حصل يا عم الكتكوت وبعدين ايه برطمان الكاتشب اللى انت واقع فى ده

حد يلبس بنطلون احمر

أحمد: لو سمحت يا أخ متقولش كتكوت دى وبعدين انت عندك عمى الوان ولا ايه

تامروادهم: انت كمان بترد على اخويا دا احنا هنعملك شمسية

أحمد : يااااااه عليكوا هو الواحد ميعرفش يهزر معاكوا كده اااابدآآآآ

نور: أحماااااااااااااااااد

أحمد: ايوم يا نور انا هنا واقف مع ناس صحابى

تامروادهم: صاحبك مين دول ياااااه دااحنا هنفرمك دلوقتى

أحمد: لأ والنبى يا كابتن اصلها الموزة بتاعتى ومش عايزها تشوفنى وانا بتفرم

نور: ايه يا احمد انت اختفيت مرة واحدة كده ليه وجريت ورا الست اللى كنت بتقول عليها وليه هههههههه

وعملت ايه معاها بقى يا سيدى فى الاخر ... بس انا زعلانه علشان تسيبنى وتقوم تجرى وراها كده

أحمد: طب بجولك ايه دلوجتى اجرى انزلى البحر شوية وانا هحصلك

نور: لأ انت بجد عملت معاها ايه ومش تعرفنا على صحابك . انما انت مقولتليش انك ليك صحاب هنا

أحمد : ما اصل انا لسه متعرف عليهم دلوجتى

... ام تامر وادهم كانت بتجيب حاجه ورجعت لهم تانى

نور : الحق يا احمد الست ام كلسون اللى كنت بتقول عليهها جايه هناك اهيه

أحمد: يا بت اجفلى خشمك ده بدل ما اقطعلك لسانك

نور : هههههههههههههههههههههههههههههههههه

وهنشوووووف ايه اللى حصل الحلقة الجايه لما ام تامر وادهم راحت لهم

الدنيااااااا هتووووووولع خالص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://ahmedalshaar2000.4umer.com
 
صعيدي في الجامعه الجزء التالت
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: الفئة الأولى :: منتدي القصص والروايات الرومانسية-
انتقل الى: